Första besöksdagen

Idag ville gästerna "sova ut" så vi tog en lugn förmiddag, jag och maken tog barnen till affären för att handla lite. Efter lunch och lite siesta åkte vi till Ghadira för att bada. Jag tror vi alla hade kanon trevligt, lite molnigt så det var inte stekhett, vattnet var klart och fint, barnen lekte och sonen fortsatte sitt "sim övande". Maken hittade en sjöstjärna en bit ut som han tog med in och barnen fick titta och känna. Blir lite kort idag eftersom inte så mycket hänt ändå, men jag bjuder på en massa bilder istället.



Vi tog kvällsmat med oss, tonfisk sallad till oss vuxna och pasta med korv till barnen.






























Sjöstjärnan som maken hittade.












Kommentarer
Ina

Oh vad härligt önskar solen kunde ge lite mer värme här men det har regnat i dagarna två, ett riktigt skåne höst väder med andra ord.

Hoppas ni har det bra,Kram Ina

P.s lägger till di på min länk lista eftersom jag är här o spanar emellanåt.

2009-09-05 @ 13:59:52
URL: http://mumfor2.eu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0