Blandade bilder

Här laddar jag nu upp lite blandade bilder från semestern eftersom en massa inlägg försvann, men jag vill ju ändå bjuda på godbitarna.



Sonen leker med min kusin



Farfarsbilarna på Liseberg





Liseberg



Liseberg



Liseberg



Liseberg



Liseberg



Slottsskogen



Slottsskogen




Blåbärsmuffins bak



Sonen stoppade gärna i blåbär



Sonen och dottern i Säterdalen





Sonen ville gärna att dottern skulle åka med honom...med varierande resultat







Frukost på mormors altan



Bokläsning, dottern i en klänning mamma sydde i syslöjden!



Lunch på altanen



Lunch på altanen



Sonen med kompis i Säterdalen





Jag klipper sonens hår



Vi hittade en fin larv men vet inte vilken sorts fjäri den ska bli




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0