Vilken härlig dag!

Väljer att blockera bort läkarbesöket igår och de tråkiga beskeden jag fick.

Idag har det bjudits kanonväder, först var vi till gamla sjukhuset för att fixa så att jag ska kunna få de nya pillerna gratis sedan for vi och kollade på skylt till husnamnet på vår nya bostad. Hem för lunch och sedan tog maken med sig barnen ut på eftermiddagen och lämnade mig att köra ett pass på cykeln samt att laga mat. Det blev en benfri kotlettrad som jag lagade i ugnen på låg temp med honung, ingefära och soja marinad. Underbart gott. Maken fick sin flygning bytt så istället för att jobba mer än 12 timmar imorgon så kör han en liten kort flygning ikväll. Kanon, då får vi hela dagen tillsammans imorgon, jag är så glad :) Det blev stressigt innan han kom iväg men det löste sig. Barnen badade och sen var det kväller.

Sonens pott träning är i full gång, igår blev det i byxan två gånger men idag bara en :) Han var jätte duktig hela eftermiddagen. Stolt mamma :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0