Vilken toppen pappa!

Det är inte bara jag som har förstått att maken är en toppen pappa. I lördags var vi på avslutning på vatten lekgruppen, maken har varit den som tagit med sonen på denna aktivitet eftersom jag pga avslaget inte kunnat bada. Jag och dottern hade dagen till ära valt att följa med så att vi kunde titta på gossarna i vattnet  och träffa några av barnen och föräldrarna som vi hade lärt känna under den vanliga lekgruppen. Mammorna berättade då att de var väldigt imponerade av makens kreativitet med sonen, hur han är så "bekväm" med att ha hand om och underhålla sonen.Några sa att deras makar/sambos knappt kan/vill leka med barnen och inte alls kan ta hand om dem. Maken blev mäkta stolt över vad mammorna sa och självklart jag med. Vilken tur vi har, både jag och barnen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0