Små shopping

Jag var idag ut och handlade några byxpar till dottern, hon måste ju ha något med långa ärmar och ben tills vi åker hemåt. Har ju tänkt att jag ska göra all vintershopping på hemma plan men barnen måste ju ha nåt plagg med varma kläder så vi klarar oss en dag eller två iaf :D Jag längtar verkligen till att kunna gå på hm och lindex och titta bland de roliga kläderna de har där. Visst, det fanns en del roligt här med, men alla har ju samma...finns inte så många affärer att välja på så alla barn har samma kläder. Ska bli kul när mina två vänninor fått barn så jag vet vad för sorts kläder jag kan köpa så ska jag gå ut på present jakt....Hittade förresten några plagg på 70% rea som dottern bör kunna ha nästa sommar, 2 toppar och ett par byxor. Egentligen har jag en "regel" att jag inte ska köpa kläder annat än i den storleken som behövs just nu om inte det är till väldigt bra pris och  12 spänn för ett linne räknas väl dit?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0