Hysteriskt rörigt hem! :S

Här hemma är det nu rörigare än nånsin....en blanding av sommar och vinterkläder ligger lite varstans, vi har ju haft vinterkläder i sverige och här behövs kortärmat fortfarande. Väskorna är i princip ouppackade, julklappar och födelsedagspresenter ligger här och där och jag tror jag blir tokig. Men tror ni jag orkar försöka få nån ordning? Knappast, det är så rörigt att jag inte vet vart jag ska börja ens och då blir det inget. Vi fixade skapligt i köket idag men det är ju bara som en fis i rymden. Vi får ta det som det kommer helt enkelt. Lite varje dag så kanske det kan bli någon ordning till slut.

Nu ska jag borsta tänderna och mata dottern och sen kasta mig i säng. Maken och sonen sover redan, maken ska iväg och jobba kl 5 imorgon bitti så det blev tidig kväll för honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0