En hel vintergarderob!

Igår var då den (ena) stora shopping dagen. Nya skor till sonen som hade rest upp i sandaler och så vinterkläder till båda barnen. Det blev en lång och jobbig dag men jag fick mycket uträttat. Barnen stannade hemma med pappan och jag fick sällskap av min mamma. Sonen grät hjärtskärande när vi skulle åka, han hade pekat på oss och ropat "go, go, go" berättade maken, han ville med. Men jag visste ju bättre, inte ens en halvtimme hade gått innan han börjat gnälla om vi skulle ha tagit honom med oss. Som vanligt kom jag hem med massor av barnkläder och till mig själv endast nårga hårspännen, men vad gör det, jag har ju egentligen kläder, det är ju barnen som behöver! Någon dag i veckan ska då maken och jag ge oss iväg, vi tänkte försöka köpa och få färdigt julklapparna så vi slipper ut och trängas med folk när det närmar sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0