Vikt depression....

Efter sverige resan har jag tyvärr gått upp ännu mer. Vad hade jag väntar mig egentligen? Massa snask och onyttigheter! Så här mycket har jag aldrig vägt som ogravid. Sedan vi lämnade sverige har jag inte pumpat utan dottern får nu enbart mjölk från frysen (blandat med ersättning)  så nu ska vi ta tag i detta. Maken har en mage som putar han med så det blir en gemensam sak det här. Sommaren, fylld med glass och take away är nu över och imorgon börjar vi med våran gamla klassiska South Beach Diet (som GI) det har ju funkat förr. Nu när värmen börjat ge med sig ska vi även se till att komma ut och promenera mer. Hoppas det kan ge lite resultat. Tänker mig även att jag ska börja träna på gym, eller gå någon Pilates klass eller nåt ännu lit e längre fram, men det kan vänta lite till, vi tar en sak åt gången. Två otroligt tunga veckor ligger framför oss, där vi inte får äta några kolhydrater överhuvudtaget men vi vet ju att det är värt det....sötsuget minskar verkligen, man får ner portions storleken och viktigast av allt, man får en kick start i viktnedgången så man mentalt ser att det händer något och blir motiverad att fortsätta. Hoppas det kommer funka även på graviditets kilon. Håll alla tummar ni har vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0