London

Vädret i London är som sig bör, grått och regnigt till och från. Men vad gör det, shoppa kan man ju göra ändå :) Vi kom i söndags och gick till centrum i Crawley. Tittade runt lite och köpte sonens tre hjuling (födelsedagspresenten). Väl tillbaka på hotellet tog jag ett bad med barnen medan maken gick till min favorit restaurang Nando's för att köpa lite take away som vi sedan åt sittandes i sängen. Såååå underbart att inte behöva tvinga hysteriskt trött son att sitta still utan han kunde hoppa runt som han ville utan att störa andra. Igår hade maken sin första simulator session. Vi åt frukost tillsammans och sedan tog jag och barnen bussen till centrum, orkade inte gå, hade ont i fötterna för jag är så van att gå i sandaler :S Vi shoppade lite, men mest spanade jag för att se vart vi ska gå tillbaka idag. Maken har sin sim på förmiddagen, borde vara på väg hitåt snart nog, och sedan ska vi ge oss ut på stan. Nu är puman trött och behöver torr blöja innan hon somnar så jag ska ta tag i detta. Återkommer med mer utförlig rapport vid senare tillfälle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0