Trevlig vecka

Igår körde vi pappa till flygplatsen, det var lite sorgligt att se honom åka men den här gången hade jag ju både maken och sonen med mig och då är det ju lite lättare. Vi har haft en trevlig vecka och det har gått blixt fort!

Idag har vi varit och kikat efter en skjorta till sonen att ha på bröllopet, vi köpte en blå rutig men vi hittade en som egentligen är snyggare men som inte fanns i hans storlek. På onsdag ska vi åka till huvudstaden och kika om det kan finnas i rätt storlek där. Vi har även varit och provat klänningen jag ska ha på bröllopet hos han som ska sy in den, hoppas verkligen det blir bra! Man känner sig ju inte direkt finaste man nånsin varit med en stor mage och en massa extra kilon...

Nu ska jag sova, det blev lite sent ikväll, har sett senaste avsnittet av Desperate Housewives och One Tree Hill och nu är jag ikapp på Ugly Betty. Maken borde snart komma hem men jag tror inte jag orkar hålla mig vaken. Vi får väl se ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0