Sjuk men nyklippt!

Som jag misstänkte räckte det inte med att gå och vila, natten till igår var hemsk, svårt att andas och sonen som fick ligga brevid oss låg och bökade. Igår mådde jag inte heller så bra men natten har varit lite bättre. Näsan är väldigt täppt, jag hostar lite och känner mig tung i huvudet.

Idag har både jag och sonen klippt oss, för sonen för första gången hos frisör och han var inte helt övertygad men det gick rätt bra ändå. Blir nog skönt för honom att bli av med lite kalufs när det börjar bli så varmt. Mitt hår åkte av en del oxå, har ju inte klippt mig sen mars så det känns jätte bra.

Nu ska vi ta lite siesta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0