Shopping fynd!!

Idag skulle vi så iväg och leta kläder och div accessoarer till bröllopet. Efter mycket dividerande besämde vi oss för att åka till huvudstaden trots att det inte kändes helt rätt, ingen av oss visste riktigt vart vi skulle gå för det vi ville ha. Men vilken tur att vi åkte dit, först fick vi äntligen bytt ett 3 pack shorts som svärmor gett sonen (som vi redan hade en omgång av) mot den där snygga skjortan vi såg igår men som inte fanns i rätt storlek. Sedan skaffade vi ett par inne/hemma skor till sonen på samma ställe. Vidare började vi jakten på skjorta till maken, han ville ju ha en vit skjorta med vitt mönster, helst ränder och helst med kort ärm. Först hittade vi en skaplig för 20 eur men maken var inte helt nöjd så vi gick till en annan affär och här hade de en som han gillade skarpt för endast 10 eur! Där fanns även andra snygga skjortor och han slog till på en gulrutig som jag föreslog. Sedan hittade vi en affär där de sålde slipsar till halva priset, dvs ung 3.50 eur styck så han valde ut två, en rödrutig och en lite limegrön aktig med nåt mönster på. Riktigt snygga. Jag hittade en svart sjal men svart mönster på att ha på axlarna ifall det blir kallt på kvällskvisten men oxå ett snyggt svart diadem med svarta stenar. Jag tror vi kommer va snyggaste bröllopsgästerna ;)

Efter eftermiddagsvilan vaknade jag med rinnig näsa och nu på kvällen har det blivit värre, ögonen rinner oxå och det gör ont i halsen, ska jag behöva bli sjuk nu? :( Ska gå och lägga mig och se om jag kan kurera mig och hoppas att jag mår lite bättre imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0