Båda gossarna sover....

maken gick för att natta sonen, tyckte det tog lite lång tid och när jag kikade in ser jag att de sover båda två....mina älsklingar!

I söndags kom pappa och hans sambo på besök, mycket trevligt. Vi tar det lugnt och gör inte så mycket utöver det vanliga. Det räcker med att ses, alla sevärdheter är ju avklarade vid det här laget. Inatt sover de på hotell så jag trodde att vi skulle ha myskväll jag och maken, men där bedrog jag mig tydligen :)

Igår fyllde jag år, ytterligare ett år närmare 30...det är väl bara att inse att man inte blir yngre. Det blev god fika med underbar utsikt till att börja med och på kvällen härlig middag på favorit restaurangen. Fina presenter blev det oxå, en stor underbar grill av pappa, necessär av mamma och den efterlängtade Aloe Vera gelen och från favorit pojkarna fick jag present kort på gravid massage och pedikyr :D

I helgen ska "vi" tydligen fira vårat skyddshelgon och festen har redan börjat, musiken dånar...underligt att det gick att somna överhuvudtaget. Det verkar bli större för varje år, utsmyckningarna på gatan är fler och "vackrare" än nånsin. Har lite svårt att tro att dessa fester som hålls i religionens tecken skulle ha uppskattats av de helgon de hyllar med fylla, och störande av hela byn med musik, orkestrar och fyrverkerier under en veckas tid.

För den som eventuellt läser bloggen med jämna mellanrum kan jag oxå meddela att det nu visar sig att sonen visst är välkommen på bröllopet så nu ska vi gå alla tre :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0