Ny ac i köket och oemotståndlig son!

Idag har vi äntligen fått vår nya ac till köket, äntligen ska man kunna leva, och kanske orka laga lite mat...

På morgonen skulle vi fara och handla lite mat, sonen sträckte sig efter min handväska och sa "mamma mamma" så jag gav den till honom, tänkte att han ville bära. Då vände han sig mot sin pappa, gav honom väskan, vände sig tillbaka mot mig och sträckte upp händerna och ville bli buren! Han hade räknat ut att om jag hade händerna fria skulle jag kunna bära honom, vilken liten fjäskis!  I affären vet han precis hur det ska gå till oxå, när han fått nog av att sitta i kundkorgen ställer han sig upp och låssas att han vill kramas, så kramas han en liten stund och sen försöker han kliva ur så man ska hålla i honom istället. Hur kan man motstå? Ryggen får brytas itu, allt för lite kärlek :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0