Jag älskar dagar som idag!

Vilken underbar dag det har varit idag....vi sov till halv nio alla tre och sedan for vi för en liten promenad vid vattnet. Vi handlade ett solparasoll till Maclaren vagnen och lite annat smått och gott på Mothercare, sedan fick sonen gå en bra bit själv och han hann tom leka lite i parken innan vi åkte hem för att äta. Vi hade förberett en pastarätt i ugnen och satt på timern så det var i princip bara att komma hem till färdiglagad mat. En lång vila för oss allihopa på eftermiddagen och sedan var vi och handlade lite. Som avslut på dagen åkte vi och köpte kebab som vi åt vid vattnet och vid hemkomsten diskade jag och sonen medans maken fyllde diskmaskinen. Kan det bli en bättre familjedag?

Igår var vi upp till sonens farmor och farfar som flyttat till sin sommarbostad. Sonen var urgullig när han fick en mugg med vatten, jag hade frågat om hon hade nåt i plast och det hade hon, men det var ju en mugg med bara ett handtag...gossen letade och letade efter det andra handtaget, alla hans muggar har ju två, eller oxå inget alls :D

Imorgon ska jag till sjukhuset för ultraljud, ser inte fram emot det...vi får väl se hur länge jag får vänta *suckar*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0