Ihhh, förlossningen ikväll!

Det är inte jag som ska till förlossningen utan en kompis. Hon skickade sms tidigare idag och sa att det känns som det är nära nu för bebisen ligger så långt ner osv, stursk som jag va skickade jag tillbaka att sonen var fixerad i flera veckor innan något hände. Fick tillbaka ikväll att hon är öppen 3 cm och att de ska åka in i kväll. Tji fick jag ;) men ack så spännande!!!

Livet löper på i sina vanliga banor annars, inget nytt har väl egentligen hänt. Magen blir större och mer ivägen för var dag som går. Känner mig lite kluven till det hela, jag vill dels passa på att njuta av den sista tiden innan allt blir upp och ner igen  men jag vill även få ut bebisen. Det är varmt och jobbigt och drygt. Nåja, hon kommer väl när hon är redo...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0