Förvärkar, pinvärkar eller värkar?

Vaknade kl 2.30 av att jag hade ont, som mensvärk fast värre. Har haft det lite till och från i ett par dagar, även om det inte väckt mig nattetid förut. Tänkte jag skulle passa på att gå på toa och innan jag hunnit somna om kom en till "värk".  Sedan har det fortsatt, inte med lika jämna mellanrum som med sonen, men det har hållit sig 7-12 minuter (hittade en perfekt hemsida där man kan klocka värkarna) Efter att jag legat en timme i sängen och inte kunnat sova pga värkarna gick jag så upp och slog på datorn, ville inte ligga där i sängen och riskera att väcka både make och son. Vet inte vad jag ska tro helt ärligt, jag minns ju inte riktigt hur det kändes med sonen men pessimist som jag är vågar jag inte tro att det är på riktigt än. Har inte ens gett mig på att packa klart bb väskan i hopp om att inte "locka bort" värkarna :) Vi får väl se hur det går...9 dagar innan BF vore ju liiiite lyxigt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0