Rockstar!

Jag är verkligen helfrälst av Nickelbacks låt Rockstar. Texten känns helt rätt och ser man sedan videon samtidigt blir det en sån helhet att man tappar hakan! I något av avsnitten från 3e säsongen av Girls Next Door konstaterade Kendra att efter att ha varit med i Playboy är det enda som fattas att få vara med i en musikvideo. Hihi, jag vet ju att hon kommer att vara det ;) Underbart!

Maken har fått besked att han slipper jury tjänsten den här gången och det känns helt underbart, jag har oroat mig över detta men kan nu släppa det och tänka på andra saker istället. Han har varit på fack möte idag, de har fått förslag på nytt kollektiv avtal. Vi får väl se hur det går. Skapligt med pengar verkar det kunna bli, iaf i feb 09. Vi blir nog kvar här...om det blir godkänt kommer vi gå ner i priset vi begär för lägenheten och försöka bli av med den seriöst så vi kan flytta till något större.

Sonen var helt överlycklig över en svart leopard på Animal Planet idag och tjöt och försökte klappa tvskärmen :) Just nu är han ute med sin far och handlar lite mat, själv sitter jag alltså här med Rockstar på repeat och smaskar apelsin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0