Skolan är klar...

Äntligen har vi kunnat bestämma oss för skola. Det blir skola nr 3 från tidigare inlägg. Jag tror säkert sonen och bebis kommer trivas där när deras tid är inne. Vi hade tänkt att vi skulle åka och skriva in honom och betala registreringsavgiften innan semestern men det hinns inte med. Maken jobbar som en hund, de verkar vilja köra slut på honom så han bara lagom hinner vila upp sig under semestern. Om de ens kommer bevilja semester dagarna han begärt i Mars. Vi får helt enkelt kontakta dem igen efter påsk när vi är tillbaka på plats allihopa.

Sonen har äntligen lärt sig säga "mamma"! MEN inte har han fattat att det är jag som är mamma heller....maken gick förbi utanför bilfönstret där sonen satt i sin bilstol och sträckte ut handen och pekade och sa "mamma". Senare när jag och sonen skulle börja gå ner för trappan i förväg, det tar ju sån tid för honom att komma ner och han ska ju själv så klart, vänder han sig om och pekar mot lägenheten och säger "mamma" och vägrar gå mer innan hans pappa dykt upp. Haha, vilken lite lustigkurre han är, det är härligt att se hur han utvecklas varje dag.

Vad mer har hänt? Ingenting tror jag....ska ta och kasta mig i krysset som pappa brukar säga, jag blev så kall av det glas med Fanta jag precis hällde i mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0