Ensam och trött

Igår var vi till gynekologen och tittade på bebis. Den rörde sig så fint där inne och efter många mätningar hit och dit satte han nytt BF, 15e Juli. Tyvärr kunde han inte se könet, bebis behagade endast visa upp ryggen :) Ska nog boka in ett nytt besök, extra, så att vi kan kolla igen precis innan vi far på semester. Jag vill så gärna veta så jag kan shoppa loss, hehe. Efter gynekolog besöket gick vi på promenad i solen, det var sååå skönt. Verkligen glad att vi inte körde och lämnade av honom hemma hos svärmor innan vi åkte till gynekologen. Det är sååå härligt att vara med honom!

Idag sov han till efter nio :O så skapligt försenade gav vi oss ut på promenad och en tur till lekparken tillsammans med pappan. Det var härligt att se hur han "mognat"/växt sen jag var med till parken senast, vad mycket nya saker han kunde! Mäkta stolt mamma kan jag säga. Pappan har sedan jobbat hela eftermiddagen och kommer inte hem förrän efter midnatt, just nu känns det lite tråkigt att sitta här själv. Jag känner mig trött i kroppen, inte så att jag behöver sova eller så...bara trött i alla muskler och leder. Ska försöka lägga mig i skaplig tid ikväll...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0