Alla hjärtans dag...

...och jag sitter här ensam. Maken jobbar, kommer hem efter 2 någon gång. Borde egentligen lägga mig, det är lite kallt att sitta vid datorn. Rätt trött är jag oxå. Ville bara skriva om skolorna. Vi hade i princip bestämt oss för en viss skola när vi via makens kusin fick besked att deras högre skola inte alls är bra, barnen kan ibland bli utan lärare i ett par veckor och det känns ju osäkert värre! :O Helt plötsligt är vi tillbaka på ruta ett. Jag blir inte klok...Nästa vecka ska vi återbesöka den skolan vi såg i september och hoppas att vi tror att det blir bra. Skolan ligger bra till på "landet" och verkar ha trevlig inställning till inlärning samt goda resultat studie mässigt. Det som hade talat emot den skolan tidigare var priset, den skolan vi nu fått välja bort var billigare och vi trodde lika bra, men bevisligen är det inte så. Om man ändå måste betala är det ju bättre att man får valuta för pengarna.

Tar tänderna och sängen nu, jag blev akut trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0