Hundräddaren..

I måndags tog jag och mamma med oss sonen för lite fika vid vattnet. Mamma ville även köpa värmeljusstake till en vän så vi for förbi fabriken. När vi satt och fikade kom så en man och pratade med kioskägaren, han hade hittat två hundvalpar som blivit övergivna mitt i den stekande solen. Naturligtvis kunde jag inte hålla mig borta och kontaktade maken som fixade fram numret till A.A.A (Association for Abandoned Animals). Eftersom det var valpar skulle de ta emot dem men de kunde inte komma och hämta. Vi skulle precis åka hem och hundhemmet låg inte så långt från där vi bor så jag erbjöd mig att köra dem. Stackars små valpar? Vem lämnar stackars hundar att dö så där i solen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0