Barnvagnsångest

Sitter och har lite ångest över barnvagnen. Vi köpte en dubbelvagn och tänkte att trots att det är så smala trottoarer och dåligt med plats så skulle jag endast använda vagnen på strandpromenaden och det gjorde därmed ingenting att den var bred. Ack så jag bedrog mig, nu känner jag att vi skulle ha satsat på en P&T. Har ångest för jag vet inte om det är värt pengarna, eller om det skulle räcka med en ståbräda. Tror inte sonen skulle stå kvar på en ståbräda men man vet ju inte innan man provat. Skulle dock kännas trist om man la ut 500 spänn på en ståbräda och det sedan inte funkar, speciellt när vi redan köpt en dubbelvagn och den inte blev bra. Man kan få en P&T till skapligt pris från england men det känns ju lite riskabelt att inte ha provkört eller tittat närmare på någon innan man slår till. Jag blir banne mig inte klok!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0