V6+1

Inne i 7e veckan nu. Tiden går rätt fort ändå. Men herregud vad jag mår dåligt. Kräktes två gånger igår, och klarade resten av dagen bara för att jag tog det lugnt. Idag är det tungt igen :( Hoppas det går över fort, svårt att ta hand om sonen när man vid varje ansträngning känner att man ska kräkas. Känner mig oxå rätt oroig att det ska bli som förra gången, att det ska sluta med att jag blir inlagd på sjukhus :S Efter att ha räknat på dagar, kollat gamla dagboksinlägg och försökt minnas verkar det som jag är ungefär där jag var när jag blev så sjuk i förra graviditeten (men jag har nog gått liiiite längre nu), jag hoppas verkligen inte att det ska bli så där igen. Försöker pina i mig lite mat under hela dagen, ett litet kex här och lite nyponsoppa där men det är svårt när man inte känner någon hunger. Inte är det så enkelt att tänka att man gör det för bebisen som gror där inne heller, ingen form av positiva tankar kan väga över den motbjudande känslan när man tittar på mat.

*kexpaus*



Kommentarer
KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 12:02:10
URL: http://kimj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0