Plus på stickan!

Idag kom det där efterlängtade plusset på stickan. Med skräckblandad förtjusning ser vi mot framtiden. Klarar vi detta? Orkar vi med två små? Får vi behålla bebisen? Jag hoppas dock att samma sak snurrar i huvudet på många småbarns föräldrar i samma situation :)

Tillbaka till testet...Hade tänkt testa redan i förrgår och igår men jag bestämde att jag skulle vänta till söndag, något oregelbunden mens sedan sonen föddes men den borde inväntas på tisdag. Tänkte dock att jag kunde prova, med sonen hade jag ju jätte tydligt plus på beräknad mens dagen. Tyckte mig se ett vagt streck men tog testet med mig till maken för att bekräfta att jag inte halucinerade. I dagsljuset blev det tydligare, visst fanns det ett till streck på testet! Naturligtvis är det väldigt tidigt och om någon som känner mig skulle snubbla över min blogg hoppas jag verkligen att ingen nämner detta till någon annan. Många saker kan hända än...


Kommentarer
Sofia

Grattis! Hoppas allt går bra! :)

2007-11-04 @ 08:11:11
URL: http://tusse.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0