Kalla imponerar!

Hade missat att de skulle köra världskupp i skidor idag så jag läste om Kallas resultat på Aftonblader. Nu har jag fått på Eurosport och ska titta på herrarna istället. Inga svenska hopp gissar jag, men tillbaka till Charlotte Kalla. Vilken tjej! Så ung och presterar sådana resultat. Hoppas hon kan behålla sin skidglädje och fortsätta att imponera under många år framåt.

I övrigt har jag redan hunnit kräkas idag :( Haft diarre 4 eller 5 gånger och mår väl "som jag förtjänar". Känner mig väldigt trött i kroppen och otroligt ostabil i magen. Oroar mig lite över London resan, det är ju bara en vecka kvar, ska vi komma iväg?

Fick även besked igår att makens bästa barndomsvän oxå ska ha barn :) Vi pratade med dem idag och de vet inte hur långt gången hon är, hon har tydligen väldigt oregelbunden mens, men vi verkar ligga ungefär likadant :) Hon mår dock bra mycket bättre än mig, skulle iväg och jobba.

Nu ska jag sätta mig till rätta och heja fram några svenska skidåkare/sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0