4+1

Ännu en dag har passerat och kära någon vilken dag! Sonens humör är verkligen upp och ner...och så även mitt, jag känner hur det går på 2 sekunder från lugn till ledesen eller arg. Blir inte klok!

Dagen har bestått av promenad på förmiddagen, lunch, eftermiddagsvila, middag, promenad och lite lek innan säng dags dvs precis som alla andra dagar. Jag får erkänna att det är otroligt skönt med rutiner, tänk att veta när gossen ska sova och äta så man slipper bli tagen på sängen med en skrikande hungrig bebis. Glömde förresten berätta om hur vi stannade till i en park och lät sonen gunga, vippbräda och åka rutchbana. Rutchbanan gick verkligen hem kan jag säga, han var så till sig att han tjöt och sparkade med benen så där som han gör när han tycker nåt är kul. Han åkte faktiskt helt själv, maken hjälpte honom upp men sen åkte han ner och jag behövde inte ens ta emot honom. Vi höll på att inte komma därifrån alls :D


Magsmärtan har jag inte kännt av alls idag trots dubbla promenader *peppar peppar*, anpassar farten så jag slipper få ont. Annars känner jag inte alls av att jag är gravid, i nästa vecka ska jag ringa gynekologen och få besked när de vill träffa en första gången osv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0