4+0 eller?

Jag blir inte klok på alla olika graviditetsuträknare, de visar att jag är i olika vecka allihopa. Har nu bestämt mig att följa den som visade mitten, dvs jag är i dag i 5e veckan, 4+0. Spännande! Känns dock som det inte kommer gå vägen på något sätt, kan inte förklara men jag tror inte att pyret kommer stanna hos oss :(

Ska försöka boka tid för VUL så jag ev kan få besked om huruvida allt ser bra ut då iaf...

Nu måste jag borta tänderna, sonen sover väldigt knaggligt på slutet och vill hela tiden ha någon brevid sig så nu är det sänger som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0